Skolan

Hej ja
Man va ju i skolan i dag och innan det så skulle jag och zahraa ta sprutan mot livmoderhalscancer det var inte kul
zahraa tog den först hon va jätte rolig hon ville att jag skulle säga tamer hosny okej orkar inte berätta men ja sen var det ja och jag har sprut skräck 💉
#hateIT
Jaa men jag fick hålla zahraa i handen jag var nära på att gråta gjorde verkligen ont
Ja men sen var det en helt normal dag förutom att jag hade 2 prov (hk&matte) och 9:orna hade plojfoto haha dom var så roliga och så träna vi (ana,Ella & yan kay) till lunch konsären imorgon vi e ju fan bra har haft 2 dagar på oss vi visste inte att vi skulle vara med vi bara träna på en låt och det gick jätte bra på första försöket så sa Markus "ni ska va med" haha nåt sånt men ja imorgon blir det konser yeah 2 torsdagar i rad rekord 😜
Och så laga ja och mamma mat det blev jätte bra 🍲🍴
Hej dåå 😃
/sara A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0