senaste veckan

hej på er människor vet att jag inte har bloggat på hela den hära veckan men kunde inte för att jag var sjuck hade nån influens.jag hade ont i halsen,i hela kroppen,huvudet och jag har typ
blödit näsblod högst 10gånger den här veckan.ja och efter att det börja sluta så ska jag få öron Infllamation , jag vet inte hur jag fick det men jag hade lyckats att få en spräkt hörseltrumma elr vad dom heter, ja så en av dom var booooom bom ;/ det var inte kul har typ bara såvit hela veckan
ocg gråtit för det gjorde så ont :(.ja nu måste jag ta min astma sprej & tableter 3 gånger om dan.jag fick ta mer för.
JAG HATAR ATT VARA SJUK!!!!!!!!!!!!!!
aja det var allt ska försöka upptatera :)

/saraA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0