det här kanske du inte visste om mig!!

Här är lite grejor om mig du kanske inte visste
  1. min älsklings färg är ljus lilla & ljus rosa 
  2. jag är en liten katt människa (älskar katter)
  3. jag är klumpig , en gång så kroka jag i dörrarna i skolan hella tiden ;)
  4. jag är rädd för stora hundr fast dom är söta !!
  5. jag hade en tvilling som dog ;(
  6. mina bästa vänner är miriam & nathalie
  7. jag har alltid vellat åka till LA & london
  8. min dröm är att bli en känd sångare hälst i U.S.A
  9. jag tyckte att jag var fett lång men nu så tycker jag att jag är ganska normal
  10. jag ville inte annvända klak elr nåt sånt för min längd fast jag älskar såna skor(men nu har jag det)
  11. jag är musslim
  12. jag älskar gurka!!
  13. jag tycker bebisar/barn är det sötaste som finns <3
  14. sen föra året har jag villat att xfactor ska komma hit och nu har den det :)
  15. ska på audition till xfactor på söndag
  16. när jag börja 6:an så fick jag världens bästa klass
  17. fått jätte bra vänner sen jag börja 6:an tex paulin,mikaela,ellen,selma,karla,milana,mïlisa.laura.berivan,valentina zahraa,marliece,maja+mirre och natta
  18. jag kan få hyper utbrott , jag skratar,tröt,crasy,random och lite annat men mirre blir knasigare mycket knasigare
  19. älskar att sjunga och musik
  20. älskar att prata/skriva på eng
  21. älskar att se på polis filmer
  22. drama & skrek är mina favorit slag på film (ibland komedi)
  23. I LOVE JUSTIN BIEBER
  24. cody simpson följer mig på twitter
  25. när jag var sjuck i höst så logga jag in på min twitter & såg att cody simpson följer mig.jag kolla om det var den riktiga & det var det .så jag bad natta att ringa mig & bäreta det jag blev helt aaaaaaaaa när jag såg det :) <3
  26. jag HATAR ketchup :P
  27. 2 kändisar följer mig på twitter & en typ hav kändis elr når(följ mig på twitter @saraamer97)
  28. älskar att ta bilder
  29. kan babla om vad som hälst
  30. när jag blir nervös på kan jag prata mycket om vad som hellst elr stä och pilla på grejor typ håller på med fingrarne
  31. älskar sprite & tacos
  32. min favorit resturang är subway ;)
  33. har vellat lära mig danc men dons till pop elr nåt sånt
  34. har aldrig varit ihop med nån,elr haft min stora kärlek ;D
  35. gillar att skriva bäretelser,pysla,fixa naglar & äta shich kebab
  36. shoping & skor det är det bästa
  37. I LOVE CODY SIMPSON men vet inte riktigt han är supper sööööt <3
  38. är en BELIEBER <3<3
  39. älskar halsband & fjöder örhängen & ringar
  40. en dag ska jag bli kän. I DREAM BIG AND I NEVER GONNA STOP DREAMING BIG #NSN
  41. jag är en crazy chika
  42. har gåt på spanska i1 & halvt år sen sluta jag för jag somna på lektionerna (haha nej men det var tråkigt)
  43. vill lära mig franska
  44. jag vill bli designer,songare,polis,skådespelare elr modell (Nr 1 sångerska)
  45. jag är mörk rädd
  46. hatar att äta skälv
  47. jag tycker bella thore verkar vara supper snäll & gullig
/sara A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0